BWM M635
Nareszcie udało nam się zamieścic relacje z prac nad BMW M635CSi 1984r. Silnik S38 3.5l. 286 koni.Lekko zniszczone (podrapane)przez huragan Andrew w USA w 1992 roku stało długo z przebiegiem 50 tys km zanim trafiło do Polski..Auto poddane kompletnej renowacji przez Grzegorza Poluszczyka,począwszy od calej elektryki, klimy przerobionej z R12 na R134a, zamontowanej nowej chłodnicy i zawieszenia, przewodów zapłonowych, zbiornika paliwa, szyby czołowej, wymiany wahaczy przednich, i nowych opon TR 415 ( TRX ) .Gdy Bmw trafiło do nas,mogliśmy skupic się na kosmetycznym wykonczeniu projektu,czyli:komora silnika i bagażnika,wnetrze pojazdu,elementy zewnętrzne i oczywiście lakier ;)Wszystkie tekstylia w środku wyprane.Skóry i elementy skórzane dokładnie wyczyszczone i zabezpieczone #colourlock,plastiki i winyle wyczyszcone #adbl i w celu nabrania naturalnego satynowego wykończenia pokryte dresingami od #poorboys i #shinygarage.Do procesu detailingu wykorzystaliśmy również mało agresywne kosmetyki które poleciło nam zaprzyjaźnione studio z Łodzi #snblodz#perfectwheelcleaner #paintcleanerLakier auta poddany pełnej korekcie zabezpieczony powłoką kwarcową C1 Crystal Laquer + C2 Liquid Crystal od Gtechniq Polska odzyskał blask i głębię.Lampy tylne,wszystkie elementy plastikowe i chromowane zzewnątrz pokryte powłoką kwarcową C4 Permanent Trim Restorer.Zobaczcie fotorelacje Gtechniq Polska ASFOR Car Detailing/CAR WASH & Detailing Łódź